Affirmatie voor wijsheid in jou – Affirmatie voor financiële overvloed

Standaard

Deze affirmaties werden mij doorgegeven tijdens een channeling dat ik doorkreeg van Aiko, een trouwe vriend en de hogere delen bij hem aanwezig – deze affirmaties zijn simpelweg te mooi en te krachtig om ze niet te delen…

image
*Om wijsheid in jou te vinden en deze te her-inneren*
Ik verbind mij met de rijkdom in mij

Ik verbind mij met de wijsheid in mij

Ik laat mijn hogere zelf door mij spreken

Ik laat alle lagere delen die niet samen vibreren met mijn hogere zelf, nu los

Opdat ze getransmuteerd kunnen worden en opdat ze een nieuwe taak mogen krijgen zoals het bestemd is te zijn

Ik aanvaard mijn Goddelijke taak hier op Aarde als een aspect van God

En ik ben dankbaar deze geschenken met mijn werkelijkheid en dit leven te kunnen delen

Ik verwelkom alle hulp, alle wijsheid en alle inzichten die ik hiervoor kan krijgen en omarm nu volledig mijn zielenpad

In liefde en licht

In liefde en licht

In liefde en licht

Danku, danku, danku

Amen!


*Geld*
Ik verbind mij met de onvoorwaardelijke liefde in mij

Ik verbind mij met de onvoorwaardelijke liefde van geld

Ik zie hoe geld naar mij toestroomt zonder enige vorm van actie van mij en zonder enige voorwaarde

Geld is er gewoon voor mij en ik laat het zich gewoon aan mij openbaren

Ik ben de onvoorwaardelijke liefde

Geld is onvoorwaardelijke liefde

Ik ben de onvoorwaardelijkheid en geld is wat ik altijd ter beschikking heb

Geld is het onvoorwaardelijke welk mij alles brengt wat ik nodig heb

Ik zegen al mijn geld en welvaart en ik ben dankbaar dat ik geld mag uitgeven

Mogen al het geld dat ik uitgeef welk onvoorwaardelijke is, in overvloed naar mij weerkeren

In liefde en licht, in liefde en licht, in liefde en licht

Danku, danku, danku

Amen!
Nota van de hogere delen en Aiko: je kan je zelf niet weggeven en geld is een deel van jou! ( laat dit tot je doordringen en besef zijn betekenis, dan zal je de magische sleutel hiervan bezitten!)

Dit bericht mag gedeeld worden of vertaald worden zolang de bron en de auteur worden vermeld en dit zonder enige veranderingen aan te brengen op de inhoud. – Katjamilants.wordpress.com

Geef een reactie

