Matt Kahn – Een Boodschap aan Alle Lichtwerkers – 17 Januari 2015

Standaard

Het is een boodschap in het Engels maar voor wie deze taal verstaat, een must om te zien! Het gaat over het feit dat wij heel ons bestaan kunnen bezig zijn met zuiveren, neutraliseren, met upgrade enz. Maar dat we het ook anders kunnen doen door bewuste keuzes te maken met krachtige intenties die hij de onzichtbare keuzes noemt.

Hij zegt dat wanneer we buiten ons werk (alhoewel je dit ook in je werk kan toepassen), wanneer we in contact zijn met mensen, ipv hun adviezen of raad te gaan geven dat mogelijk naar de positieve veranderingen zouden kunnen gaan leiden, wij best zelf onze adviezen zouden moeten gaan opvolgen. Is het zo dat het advies iets is dat jij zelf al toepast in je leven, dan ga je dit advies gewoon nog op een hoger niveau gaan toepassen of op een bewuster niveau. Punt is, hij zegt: wees degene die het meest bereid is tot verandering en doet dit ook. Succes met mensen in mensen hun leven, wordt bepaald hoe jij je tijd invult wanneer jij niet bij hun bent en jij degeen bent die op dat moment toepast wat zij het meest nodig hebben!

Welke keuzes geef ik mezelf de moed om deze keuzes te kunnen maken. Mijn leven is het avontuur dat bepaald wordt door de keuzes die ik durf bewust te maken. Dit is in feite de enige echte vrijheid die ik mijzelf kan geven. De vrijheid van keuze!

The invisible choice: door sterke, de meest sterke en meest positieve redenen te binden aan een keuze, maak ik deze keuzes sterker en hoger in vibratie/frequentie én daardoor is de kans het groots dat ze positief zullen uitkomen, vooral dan met de energie waarmee ik ze beladen heb.

Zijn voorbeeld: ik ga naar de cinema opdat ik na een druke dat van de stress verlost kan worden (belading is stress) – of de beter keuze dan: ik ga mijzelf ontspannen en geef mijzelf de ruimte om dit te doen, ik ga naar de cinema. (Positieve belading)
Bijden behogen opzich hetzelfde maar hun belading of bekrachtiging is volledig verschillend. De uitkomst van een keuze zal meestal bepaald worden door de belading en intentie die jij het geeft. Door bewuste positieve beladen keuzes en veranderingen te maken in ons leven geïnspireerd door wat de omgeving jou komt zeggen, zal jij niet alleen positief en sneller naar jou ascentie evolueren maar ook jou omgeving 🙂

Wil je nog meer van dit, kijk dan zeker naar dit filmpje, het staat boordevol interessante tools 😉

Namasté
We are love, we are loved, we are loving 🙂

Katja Milants – katjamilants.wordpress.com

Geef een reactie

