Gebed voor je cellen opdat ze mogen bijdragen aan jou oneindig welzijn

Standaard

image

“Ik bid aan jullie, mijn wonderbaarlijke cellen van dit ongelofelijk lichaam, jullie dat op spontane wijze verbonden zijn met de Enige Echte Bron van AL wat is in deze volledige Creatie, voeg jullie wilskracht aan mij wilskracht toe en reproduceer jullie op perfecte wijze opdat jullie zo perfect kunnen functioneren zoals jullie oorspronkelijk werden gecreëerd en bedoeld bent te zijn.
Ontdoe jullie zelf van alle conditionering en programmering dat dit zou kunnen weerhouden, en maak mijn lichaam klaar om al de energie te kunnen absorberen dat van mijn Oorspronkelijk Licht komt! Dank en liefde aan jullie allen mijn dierbare cellen” :-))

Gebed vertaal van een prachtig ziel dat dit met ons heeft gedeeld ❤

Geef een reactie

